DO ZADAŃ SAMODZIELNEGO STANOWISKA PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH należy:
1. Wykonywanie zadań z zakresu zamówień publicznych, a w szczególności:
a) gromadzenie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań o udzielenie
zamówień publicznych,
b) przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych i uczestniczenie
w tych postępowaniach, w tym w czynnościach wyłaniających wykonawcę robót
budowlanych, usługowych lub dostawcę dóbr,
c) prowadzenie dokumentacji czynności związanych z przebiegiem postępowań o
udzielenie zamówień publicznych,
d) prowadzenie ewidencji zamówień publicznych, gromadzenie informacji o
zamówieniach publicznych, zawartych umowach oraz opisywanie rachunków i
faktur,
e) przygotowywanie materiałów, uczestniczenie w czynnościach związanych z trybem
rozpatrywania odwołań.
2. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji gminnych i remontów oraz ich
rozliczaniem, z wyjątkiem inwestycji i remontów drogowych.
3. Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do wydania pozwolenia na budowę
dla inwestycji gminnych z wyjątkiem inwestycji drogowych.
4. Zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia budowy inwestycji realizowanych przez gminę,
z wyjątkiem inwestycji drogowych.
5. Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do zgłoszenia budowy lub innych
robót budowlanych oraz rozpoczęcia robót budowlanych objętych zgłoszeniem, z
wyjątkiem robót drogowych.
6. Udział w odbiorach prac wykonywanych przez wykonawców.