Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Elektroniczne biuro obsługi mieszkańca

Do zadań samodzielnego stanowiska ds. Obsługi Rady Gminy należy w szczególności:

1) zapewnienie obsługi administracyjnej i kancelaryjno-biurowej Rady Gminy i jej Komisji, a w szczególności:

a) współpraca z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi i samodzielnymi stanowiskami pracy w przygotowywaniu projektów uchwał Rady Gminy oraz innych materiałów na posiedzenia Rady Gminy oraz jej Komisji,

b) kompletowanie i przechowywanie uchwał Rady Gminy,

c) przygotowywanie materiałów do projektów planu pracy Rady Gminy i jej Komisji,

d) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji Rady Gminy oraz posiedzeń jej Komisji ,

e) protokołowanie sesji Rady Gminy oraz posiedzeń jej Komisji,

f) prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy, rejestru interpelacji i zapytań radnych, rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów do Rady Gminy oraz innych z zakresu wykonywanych zadań,

g) przygotowywanie tematyki sesji Rady Gminy i posiedzeń jej Komisji oraz kompletowanie materiałów będących przedmiotem tych obrad,

h) przekazywanie uchwał, wniosków i opinii z obrad Rady Gminy i jej Komisji odpowiednim organom, jednostkom, komórkom organizacyjnym i samodzielnym stanowiskom pracy do realizacji,

i) opracowywanie sprawozdań, analiz i ocen z działalności własnej Rady Gminy i jej Komisji;

2) obsługa techniczna sesji Rady Gminy oraz jej Komisji;

3) prowadzenie w postaci elektronicznej zbioru aktów prawa miejscowego stanowionych przez gminę oraz udostępnianie ich do wglądu i do pobrania w formie dokumentu elektronicznego;

4) prowadzenie spraw z zakresu wyboru ławników;

5) prowadzenie spraw BHP w Urzędzie;

6) obsługa sprawozdawczości statystycznej w ramach portalu sprawozdawczego;

7) zamieszczanie danych na stronie internetowej Gminy Jodłowa;

8) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej;

9) prowadzenie strony Gminy Jodłowa na portalu www.facebook.com;

10) prowadzenie spraw z zakresu geologii i górnictwa, a w szczególności:

a) przyjmowanie zgłoszeń zamiaru rozpoczęcia robót geologicznych,

b) wydawanie opinii i dokonywanie uzgodnień określonych przepisami prawa;

11) przygotowywanie wniosków o ustalenie, zmianę lub zniesienie urzędowych nazw miejscowości i ich części składowych oraz obiektów fizjograficznych.

Osoby odpowiedzialne

Lucyna Gajda

Stanowisko: Inspektor

Tel: 14 630 20 16

14 683 30 53 w. 116

mgr Elżbieta Stanula

Stanowisko: Informacje wprowadziła

Tel: 14 630 20 09

14 683 30 53 wew. 109



Osoba publikująca: Lucyna Gajda
Data publikacji: 2019-06-07