Do zadań samodzielnego stanowiska ds. Obsługi Rady Gminy należy w szczególności:
1) zapewnienie obsługi administracyjnej i kancelaryjno-biurowej Rady Gminy i jej Komisji, a w szczególności:
a) współpraca z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi i samodzielnymi stanowiskami pracy w przygotowywaniu projektów uchwał Rady Gminy oraz innych materiałów na posiedzenia Rady Gminy oraz jej Komisji,
b) kompletowanie i przechowywanie uchwał Rady Gminy,
c) przygotowywanie materiałów do projektów planu pracy Rady Gminy i jej Komisji,
d) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji Rady Gminy oraz posiedzeń jej Komisji ,
e) protokołowanie sesji Rady Gminy oraz posiedzeń jej Komisji,
f) prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy, rejestru interpelacji i zapytań radnych, rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów do Rady Gminy oraz innych z zakresu wykonywanych zadań,
g) przygotowywanie tematyki sesji Rady Gminy i posiedzeń jej Komisji oraz kompletowanie materiałów będących przedmiotem tych obrad,
h) przekazywanie uchwał, wniosków i opinii z obrad Rady Gminy i jej Komisji odpowiednim organom, jednostkom, komórkom organizacyjnym i samodzielnym stanowiskom pracy do realizacji,
i) opracowywanie sprawozdań, analiz i ocen z działalności własnej Rady Gminy i jej Komisji;
2) obsługa techniczna sesji Rady Gminy oraz jej Komisji;
3) prowadzenie w postaci elektronicznej zbioru aktów prawa miejscowego stanowionych przez gminę oraz udostępnianie ich do wglądu i do pobrania w formie dokumentu elektronicznego;
4) prowadzenie spraw z zakresu wyboru ławników;
5) prowadzenie spraw BHP w Urzędzie;
6) obsługa sprawozdawczości statystycznej w ramach portalu sprawozdawczego;
7) zamieszczanie danych na stronie internetowej Gminy Jodłowa;
8) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej;
9) prowadzenie strony Gminy Jodłowa na portalu www.facebook.com;
10) prowadzenie spraw z zakresu geologii i górnictwa, a w szczególności:
a) przyjmowanie zgłoszeń zamiaru rozpoczęcia robót geologicznych,
b) wydawanie opinii i dokonywanie uzgodnień określonych przepisami prawa;
11) przygotowywanie wniosków o ustalenie, zmianę lub zniesienie urzędowych nazw miejscowości i ich części składowych oraz obiektów fizjograficznych.
Osoby odpowiedzialne
Lucyna Gajda
Stanowisko: Inspektor
Tel: 14 630 20 16
14 683 30 53 w. 116
mgr Elżbieta Stanula
Stanowisko: Informacje wprowadziła
Tel: 14 630 20 09
14 683 30 53 wew. 109
Osoba publikująca: Lucyna Gajda
Data publikacji: 2019-06-07