Do zadań Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych należy w szczególności:
1) prowadzenie spraw dotyczących planowania i zagospodarowania przestrzennego gminy, a w szczególności:
a) przystąpienia do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy zwanego dalej "studium" i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy zwanego dalej "planem miejscowym" oraz sporządzenia projektów tych dokumentów,
b) opiniowania i uzgadniania projektu studium i projektu planu miejscowego,
c) uchwalania studium i planu miejscowego oraz dokonywania ich zmian,
d) dokonywania analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, oceniania postępu w opracowywaniu planów miejscowych i opracowywania wieloletnich programów ich sporządzania,
e) ustalania opłat w przypadku zbywania nieruchomości, której wartość wzrosła w związku z uchwaleniem lub zmianą planu miejscowego,
f) roszczeń finansowych wynikających z ustaleń planu miejscowego,
g) opiniowania zgodności podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego,
h) wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym, wojewódzkim, powiatowym i gminnym i decyzji o warunkach zabudowy oraz stwierdzania ich wygaśnięcia,
i) wydawania decyzji nakazujących właścicielom lub użytkownikom wieczystym nieruchomości wstrzymanie użytkowania terenu lub przywrócenie poprzedniego sposobu zagospodarowania w przypadku zmiany zagospodarowania terenu bez uzyskania decyzji o warunkach zabudowy,
j) przenoszenia decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby,
k) wydawania wypisów i wyrysów ze studium oraz z planu miejscowego,
l) prowadzenia rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym oraz rejestru wydanych decyzji o ustaleniu warunków zabudowy,
ł) prowadzenia rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę oraz gromadzenie materiałów z nimi związanych i przechowywanie ich oryginałów;
3) prowadzenie spraw dotyczących zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe a w szczególności:a) planowania i organizacji zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe na obszarze gminy,
b) planowania oświetlenia znajdujących się na terenie gminy miejsc publicznych oraz dróg gminnych i dróg powiatowych;
4) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem opinii w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg powiatowych oraz w sprawie ustalenia przebiegu istniejących dróg powiatowych;
5)
prowadzenie ewidencji dróg gminnych, obiektów mostowych, tuneli i
przepustów oraz udostępnianie
ich na żądanie uprawnionym organom;
6) prowadzenie spraw z zakresu:
a) zaliczania dróg do kategorii dróg gminnych oraz ustalania przebiegu istniejących dróg gminnych,
b) planowania rozwoju sieci drogowej,
c) budowy, przebudowy, remontów, utrzymania, ochrony dróg gminnych, dróg wewnętrznych i drogowych obiektów inżynierskich oraz finansowania tych zadań;
7) prowadzenie spraw dotyczących osuwisk na terenie gminy Jodłowa;
8) współdziałanie w pozyskiwaniu dodatkowych środków finansowych na realizację inwestycji gminnych i remontów;
9) sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysowanie planowanych do wykonania prac z zakresu inwestycji gminnych i remontów;
10) przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do wydania pozwolenia na budowę dla inwestycji gminnych;
11) prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji gminnych i remontów oraz ich rozliczeniem;
12) zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia budowy inwestycji realizowanych przez gminę;
13) przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych objętych zgłoszeniem;
14) udział w odbiorach prac wykonywanych przez wykonawców;
15) nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem środków przez sołectwa i rozliczanie tych środków;
16) prowadzenie spraw z zakresu bieżącego utrzymania oraz eksploatacji budynków i obiektów mienia komunalnego, w tym dotyczących bieżących remontów, konserwacji, zaopatrzenia w energię elektryczną, gaz, wodę, zapewnienia łączności telefonicznej;
17) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej ;
18) prowadzenie spraw dotyczących usług hotelarskich;
19)
współpraca z Inspektorem Ochrony Danych oraz gromadzenie i przechowywanie dokumentów z zakresu ochrony danych osobowych w Urzędzie zgodnie z jego zaleceniami;
20) wykonywanie zadań z zakresu zamówień publicznych, a w szczególności:
a) uczestniczenie w czynnościach wyłaniających wykonawcę robót budowlanych, usługowych lub dostawcę dóbr,
b) zbieranie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowania o zamówienie publiczne,
c) współuczestniczenie w wyborze oferenta we wstępnej kwalifikacji dostawców lub wykonawców,
d) prowadzenie dokumentacji podstawowych czynności związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne,
e) prowadzenie ewidencji zamówień publicznych a w szczególności gromadzenie informacji o zamówieniach publicznych, zawartych umowach, opisywanie rachunków i faktur, analizowanie zamówień,
f) organizowanie i uczestniczenie w postępowaniu przetargowym,
g) rozpisywanie przetargów,
h) przygotowywanie materiałów, uczestniczenie w czynnościach związanych z trybem rozpatrywania protestów i odwołań.
Osoby odpowiedzialne
mgr Sławomir Myszkowski
Stanowisko: Stanowisko ds.inwestycji
Tel: 146302017
1)prowadzenie spraw
związanych z wydawaniem opinii w sprawie zaliczenia dróg do
kategorii dróg
powiatowych oraz w sprawie ustalenia przebiegu istniejących dróg
powiatowych,
2)prowadzenie
ewidencji dróg gminnych, obiektów mostowych, tuneli i przepustów
oraz
udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom,
3)prowadzenie spraw z zakresu :
a) zaliczania dróg do kategorii dróg gminnych
oraz ustalania przebiegu istniejących dróg
gminnych,
b) planowania rozwoju sieci drogowej,
c) budowy,
przebudowy, remontów, utrzymania, ochrony dróg gminnych, dróg
wewnętrznych i drogowych obiektów inżynierskich oraz
finansowania i rozliczania tych
zadań,
4)współdziałanie
w pozyskiwaniu dodatkowych środków finansowych na realizację
inwestycji gminnych i remontów,
5)przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do wydania pozwolenia na budowę dla
inwestycji drogowych,
6)zgłaszanie
rozpoczęcia i zakończenia budowy inwestycji drogowych
realizowanych
przez Gminę,
7)przygotowywanie i
kompletowanie dokumentów do zgłoszenia rozpoczęcia robót
drogowych
objętych zgłoszeniem,
8)udział w odbiorach prac
wykonywanych przez wykonawców,
9)nadzór nad prawidłowym
wykorzystaniem środków przez sołectwa i rozliczanie tych
środków,
10)sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysowanie planowanych do wykonania prac z
zakresu inwestycji gminnych i remontów,
11)prowadzenie spraw dotyczących osuwisk na terenie gminy Jodłowa,
12)prowadzenie
spraw z zakresu bieżącego utrzymania oraz eksploatacji budynków i
obiektów mienia komunalnego, w tym dotyczących
bieżących remontów,konserwacji,
zaopatrzenia w energię elektryczną, gaz, wodę, zapewnienia łączności telefonicznej.
mgr Elżbieta Stanula
Stanowisko: Stanowisko ds. zamowień publicznych
Tel: 14 630 20 09
14 683 30 53 wew. 109
1)
prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej ; 2)
prowadzenie spraw dotyczących usług hotelarskich; 3)
współpraca z Inspektorem Ochrony Danych oraz gromadzenie i
przechowywanie dokumentów z zakresu ochrony danych osobowych w Urzędzie
zgodnie z jego zaleceniami; 4) wykonywanie zadań z zakresu zamówień publicznych, a w
szczególności: a)
uczestniczenie w czynnościach wyłaniających wykonawcę robót
budowlanych, usługowych lub dostawcę
dóbr, b)
zbieranie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowania o
zamówienie publiczne, c)
współuczestniczenie w wyborze oferenta we wstępnej kwalifikacji
dostawców lub wykonawców, d)
prowadzenie dokumentacji podstawowych czynności związanych z
postępowaniem o zamówienie publiczne, e)
prowadzenie ewidencji zamówień publicznych a w szczególności
gromadzenie informacji o
zamówieniach publicznych, zawartych umowach, opisywanie rachunków i
faktur, analizowanie zamówień, f)
organizowanie i uczestniczenie w postępowaniu przetargowym, g)
rozpisywanie przetargów, h)
przygotowywanie materiałów, uczestniczenie w czynnościach
związanych z trybem
rozpatrywania protestów
i odwołań; 5) prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji gminnych i remontów oraz ich rozliczaniem, z wyjątkiem inwestycji i remontów drogowych; 6) przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do wydania pozwolenia na budowę dla inwestycji gminnych z wyjątkiem inwestycji drogowych; 7) zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia budowy inwestycji realizowanych przez gminę z wyjątkiem inwestycji drogowych; 8) przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych objętych zgłoszeniem, z wyjątkiem robót drogowych; 9) udział w odbiorach prac wykonywanych przez wykonawców.
mgr Damian Mikrut
Stanowisko: Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej
Tel: 14 6302013
Zadania:
-
prowadzenie spraw dotyczących planowania i zagospodarowania przestrzennego gminy a w szczególności:
a)przystąpienia do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy zwanego dalej "studium" i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy zwanego dalej "planem miejscowym" oraz sporządzenia projektów tych dokumentów,
b)opiniowania i uzgadniania projektu studium i projektu planu miejscowego,
c)uchwalania studium i planu miejscowego oraz dokonywania ich zmian,
d)dokonywania analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, oceniania postępu w opracowywaniu planów miejscowych i opracowywania wieloletnich programów ich sporządzania,
e)ustalania opłat w przypadku zbywania nieruchomości, której wartość wzrosła w związku z uchwaleniem lub zmianą planu miejscowego,
f)roszczeń finansowych wynikających z ustaleń planu miejscowego,
g)opiniowania zgodności podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego,
h)wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym, wojewódzkim, powiatowym i gminnym i decyzji o warunkach zabudowy oraz stwierdzania ich wygaśnięcia,
i)wydawania decyzji nakazujących właścicielom lub użytkownikom wieczystym nieruchomości wstrzymanie użytkowania terenu lub przywrócenie poprzedniego sposobu zagospodarowania w przypadku zmiany zagospodarowania terenu bez uzyskania decyzji o warunkach zabudowy,
j)przenoszenia decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby,
k)wydawania wypisów i wyrysów ze studium oraz z planu miejscowego,
l)prowadzenia rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym oraz rejestru wydanych decyzji o ustaleniu warunków zabudowy,
ł)prowadzenia rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę oraz gromadzenie materiałów z nimi związanych i przechowywanie ich oryginałów; -
wydawanie i zmiana decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz przenoszenie ich na rzecz innych podmiotów;
-
udział w odbiorach prac wykonywanych przez wykonawców.
Osoba publikująca: Lucyna Gajda
Data publikacji: 2018-07-26